Wednesday, January 12, 2011

HEBAT DAN MENARIK...

MULA-MULA BILA CABUT UNDI DAPAT TAJUK INI MCM MENARIK JA.....KASIH BONDA KAMPUNG PAYA KAMI....KAMPUNG PAYA YANG TAK TAHAN SEBAB AKU PUN DUK KAT KAMPUNG PAYA....HAHAHAH
TEMPAH KAT DBP MELALUI DR. MAWAR SHAFIE TP....DAH ABIS CETAKAN..JD KNA TGU CETAKAN SETERUSNYA....
DAH LA KULIT TERBAIK!!KANDUNGAN PUN TERBAIK!!!
AKU SANGAT SUKA DAN TERUJA......
TRY LA BACA...
KASIH BONDA KAMPUNG PAYA KAMI OLEH SITI ZAINON ISMAIL....
HIMPUNAN PUISI....TERBAIK DAN SANGAT TIDAK RUGI BACA....

Friday, January 7, 2011

keluarga aku.....

 Syukur saya menpuyai sebuah keluarga yang bahagia. Mak dan ayah berkahwin pada tahun 1982, maksudnya dah 29 tahun mereka bersama.
Anak sulung dalam keluarga saya ialah kakak saya. Kakak saya seorang guru dan sudah berkeluarga. Dia sangat baik terhadap adik- adiknya. Bagi saya dia seorang kakak yang terbaik di dunia ini. Dia tiada akan sesekali biarkan keluarganya sendirian jikalau ada masalah. Sebagai contoh, kak akan tolong saya kalau saya tiada perbelanjaan semasa belajar.Kakak saya sudah mempuyai 3 oarang anak. Kami sangat rapat walaupun berjauhan..ye la kakak saya menetap di Segamat.
Anak ke-2 dalam keluarga saya seorang lelaki. Dia bekerja sebagai operator kilang. Sangat baik. Lagi seorang abang saya bekerja sebagai bisnesman...memang terbaik ar.
Adik yang ke 5 masih sekolah, dan pada tahun ini dia ambik SPM. Dia pandai masak dan sangat gila terhadap kamera.. Penat nak melayan kadang-kadang.
 Adik yang bongsu sangat  manja. Lelaki pulak tuu,kadang-kadang menyampah tetapi dia sangat kelakar....kami suka mintak dia tolong macam-macam sama erti dengan membuli la....keluarga saya sangat riuh rendah kalau kakak saya balik kampung.
 Masa itu macam-macam suara ada...kami semua ada 3 orang pernata hati yang sangat comel.ni
                                                  abg cik,aku,al kausar dan kakak suria..........


                                                      kausar dengan adilah.........hahahhaha






                         ni la ayah aku yang sangat aku kagum....ni pulak mak aku yang sangat aku
                         sayang...aku sangat bersyukur kerana dilahirkan dari rahim mak aku..sbb aku
                         diantara manusia yang beruntung dapat ibu bapa yang sangat sayang aku....
                         kak cik sayang mak dan ayah....mak n ayah idola dan semangat kak cik....
                                                   muuuuuuuuuuuaaaaahhhhhhh......






                                              ni la permata hati kami sekeluarga.....princess kami semua..
                                              yang bawah ni adik depa...hero pertama keluarga kami....


    Tahqif.....comel sapa.....hahhahaha....mauhhhh

Wednesday, January 12, 2011

HEBAT DAN MENARIK...

MULA-MULA BILA CABUT UNDI DAPAT TAJUK INI MCM MENARIK JA.....KASIH BONDA KAMPUNG PAYA KAMI....KAMPUNG PAYA YANG TAK TAHAN SEBAB AKU PUN DUK KAT KAMPUNG PAYA....HAHAHAH
TEMPAH KAT DBP MELALUI DR. MAWAR SHAFIE TP....DAH ABIS CETAKAN..JD KNA TGU CETAKAN SETERUSNYA....
DAH LA KULIT TERBAIK!!KANDUNGAN PUN TERBAIK!!!
AKU SANGAT SUKA DAN TERUJA......
TRY LA BACA...
KASIH BONDA KAMPUNG PAYA KAMI OLEH SITI ZAINON ISMAIL....
HIMPUNAN PUISI....TERBAIK DAN SANGAT TIDAK RUGI BACA....

Friday, January 7, 2011

keluarga aku.....

 Syukur saya menpuyai sebuah keluarga yang bahagia. Mak dan ayah berkahwin pada tahun 1982, maksudnya dah 29 tahun mereka bersama.
Anak sulung dalam keluarga saya ialah kakak saya. Kakak saya seorang guru dan sudah berkeluarga. Dia sangat baik terhadap adik- adiknya. Bagi saya dia seorang kakak yang terbaik di dunia ini. Dia tiada akan sesekali biarkan keluarganya sendirian jikalau ada masalah. Sebagai contoh, kak akan tolong saya kalau saya tiada perbelanjaan semasa belajar.Kakak saya sudah mempuyai 3 oarang anak. Kami sangat rapat walaupun berjauhan..ye la kakak saya menetap di Segamat.
Anak ke-2 dalam keluarga saya seorang lelaki. Dia bekerja sebagai operator kilang. Sangat baik. Lagi seorang abang saya bekerja sebagai bisnesman...memang terbaik ar.
Adik yang ke 5 masih sekolah, dan pada tahun ini dia ambik SPM. Dia pandai masak dan sangat gila terhadap kamera.. Penat nak melayan kadang-kadang.
 Adik yang bongsu sangat  manja. Lelaki pulak tuu,kadang-kadang menyampah tetapi dia sangat kelakar....kami suka mintak dia tolong macam-macam sama erti dengan membuli la....keluarga saya sangat riuh rendah kalau kakak saya balik kampung.
 Masa itu macam-macam suara ada...kami semua ada 3 orang pernata hati yang sangat comel.ni
                                                  abg cik,aku,al kausar dan kakak suria..........


                                                      kausar dengan adilah.........hahahhaha






                         ni la ayah aku yang sangat aku kagum....ni pulak mak aku yang sangat aku
                         sayang...aku sangat bersyukur kerana dilahirkan dari rahim mak aku..sbb aku
                         diantara manusia yang beruntung dapat ibu bapa yang sangat sayang aku....
                         kak cik sayang mak dan ayah....mak n ayah idola dan semangat kak cik....
                                                   muuuuuuuuuuuaaaaahhhhhhh......






                                              ni la permata hati kami sekeluarga.....princess kami semua..
                                              yang bawah ni adik depa...hero pertama keluarga kami....


    Tahqif.....comel sapa.....hahhahaha....mauhhhh