Monday, September 26, 2011

Otak-otak, nasi lemak, lemang, kuih kacang, tapi aku piih rojak buah....Aku mungkin tidak mahir menulis..Tapi aku mahir membuat kuah rojak...Resepi keturunan aku......Bagaimana aku perlu mengaul rojak-rojak ini supaya menjadi sesuatu yang menarik dalam hidup ini....Seceria, seharmoni buah-buah yang digaul sekali bersama kuah hitam pekat yang disaluti dengan kacang halus goreng...BAGAIMANA??????Harap dalam masa terdekat ini ada idea yang terlintas tiba-tiba....Sekarang aku perlu masuk kedalam peti masa untuk aku kebelakang kembali....Tiba-tiba perut aku memberi amaran!!!!

2 comments:

  1. Azurin
    tahniah sudah ada blog!
    saya harap menulis di blog dapat melatih sdr menulis dengan langgam bahasa yang lebih berseni!

    ReplyDelete

Monday, September 26, 2011

Otak-otak, nasi lemak, lemang, kuih kacang, tapi aku piih rojak buah....Aku mungkin tidak mahir menulis..Tapi aku mahir membuat kuah rojak...Resepi keturunan aku......Bagaimana aku perlu mengaul rojak-rojak ini supaya menjadi sesuatu yang menarik dalam hidup ini....Seceria, seharmoni buah-buah yang digaul sekali bersama kuah hitam pekat yang disaluti dengan kacang halus goreng...BAGAIMANA??????Harap dalam masa terdekat ini ada idea yang terlintas tiba-tiba....Sekarang aku perlu masuk kedalam peti masa untuk aku kebelakang kembali....Tiba-tiba perut aku memberi amaran!!!!

2 comments:

  1. Azurin
    tahniah sudah ada blog!
    saya harap menulis di blog dapat melatih sdr menulis dengan langgam bahasa yang lebih berseni!

    ReplyDelete