Monday, January 16, 2012

semester yg ke-3,
aku bersama kamu,
sekali lagi bertemu,
semester  ke-4.
malam ini malam terakhir saya sembang-sembang dengan awak sebelum tidur,
kerana awak nak balik rumah dah,
kita ketemu nanti k....
jap g kita bedtime story!

lucu lihat awak kemas tempat awak,
dah comot momot,
nak tolong tapi.......
hihihihihi saya beri semangat jew k....

semester ini awak masih seperti pertama kali kita bertentang mata,
saya yakin......
saya secocok dengan awak!



JUMPA LAGI K SAYANG!
PESANAN: CINTA-CINTA JUGA, JANGAN LUPA MAK N AYAH K...

1 comment:

Monday, January 16, 2012

semester yg ke-3,
aku bersama kamu,
sekali lagi bertemu,
semester  ke-4.
malam ini malam terakhir saya sembang-sembang dengan awak sebelum tidur,
kerana awak nak balik rumah dah,
kita ketemu nanti k....
jap g kita bedtime story!

lucu lihat awak kemas tempat awak,
dah comot momot,
nak tolong tapi.......
hihihihihi saya beri semangat jew k....

semester ini awak masih seperti pertama kali kita bertentang mata,
saya yakin......
saya secocok dengan awak!



JUMPA LAGI K SAYANG!
PESANAN: CINTA-CINTA JUGA, JANGAN LUPA MAK N AYAH K...

1 comment: