Tuesday, October 25, 2011

Mudah sahaja....jika kita sayang seseorang itu kita perlu pastikan yang kita sayang diri kita dahulu.
Jika kita mahu sayangkan seseorang itu, kita pastikan menyanyanginya tidak setanding menyanyangi MAK DAN AYAH kita, ye la MAK DAN AYAH adalah segala-galanya, sedangkan mereka boleh menyanyangi kita sepenuh hati kenapa kita senang-senang nak sayang orang lain lebih....tp kalau kita ni sah menjadi milik orang, itu lain la....renungkan!
SAYA SAYANG AYAH, SAYA SAYANG EMAK....
SAYA RINDU KAMU....
SAYA SUKA KAMU!
I LOVE U..MUUUUUAAAAHHHH!!!

No comments:

Post a Comment

Tuesday, October 25, 2011

Mudah sahaja....jika kita sayang seseorang itu kita perlu pastikan yang kita sayang diri kita dahulu.
Jika kita mahu sayangkan seseorang itu, kita pastikan menyanyanginya tidak setanding menyanyangi MAK DAN AYAH kita, ye la MAK DAN AYAH adalah segala-galanya, sedangkan mereka boleh menyanyangi kita sepenuh hati kenapa kita senang-senang nak sayang orang lain lebih....tp kalau kita ni sah menjadi milik orang, itu lain la....renungkan!
SAYA SAYANG AYAH, SAYA SAYANG EMAK....
SAYA RINDU KAMU....
SAYA SUKA KAMU!
I LOVE U..MUUUUUAAAAHHHH!!!

No comments:

Post a Comment